poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dzien Dobry to JA

Witam!

To będzie mój pierwszy post w którym delikatnie chciałabym się przede wszystkim przedstawić i napisać trochę o sobie abyście mogli wiedzieć z kim macie do czynienia hihi. Jak już wiadomo z opisu, mam na imię Patrycja. Jestem osobą z dość dziwnym charakterem który nie zawsze okazuje się być akceptowany przez otoczenie ale myślę, że ktoś kto chce być blisko mnie i chce być dla mnie przyjacielem, kumplem czy po prostu znajomym to nim będzie bez względu na wszystko. Lubię rozkminiać i myśleć chodź wiem, że czasem nie jest to jakaś specjalna zaleta ;-) wielu ludzi ma do mnie jakieś "ale" właśnie ze względu na to, że mam tendencję to rozmyślania, rozdrapywania wielu spraw i kminienia nad nimi dniami i nocami. Taka już jestem, nie potrafie się zmienić i chyba nawet nie chcę. Jestem stworzona taka i uważam, że taką wszyscy powinni mnie akceptować bo przecież nikt nie jest doskonały i nie może mieć tylko samych zalet. Lubię się śmiać bo w końcu śmiech to zdrowie hehe a po za tym lubię obserwować otaczające mnie w koło życie i analizować je. Nie jestem obojętna na ludzką krzywdę, zawsze staram się pomóc tyle ile moge a czasem nawet aż za bardzo(wiem, to moja wada) ale nie umiem sie czasem powstrzymać. Oprócz tego wszystkiego mam wspaniałego narzeczonego który chyba kocha mnie tak samo mocno jak ja jego :P mimo iż dobijam go czasem swoim zachowaniem ale w końcu taka Patulusia jak ja jest tylko jedna haha no nie? :) Czego można się spodziewać? Będę pisać o wszystkim i o ee.. no o wszystkim! Jestem jeszcze studentką więc coś o tym na pewno, jestem osobą po problemach z trądzikiem więc i o tym się znajdzie kilka postów. Nie żyję w idealnej rodzinie która chodzi co niedzielę razem do kościoła, je niedzielny obiad z uśmiechem i odmawia pacierz na dobranoc ale mimo tego i tak jest pokręcona hehe. Od dawna eksperymentuję z dietami, odchudzaniem i ćwiczeniami niestety z marnym skutkiem ale moze kiedys odnajde w koncu ten upragniony przepis na zdrowe stracenie kilogramow i tłuszczu z brzucha :D Jeśli chodzi o pierwszy wpis to chyba na tym zakończę, bo po co się więcej rozpisywać. Zapraszam do zaglądania i dzielenia się ze mną swoją opinią na wrzucane posty. Przyjmę każdą opinię.

Pozdrawiam
Patrycja

1 komentarz: